Estudio de fotografía. publicidad, bodas, retratos, eventos, , arquitectura, interiorismo, moda, niños...

miércoles, 26 de febrero de 2014

Enana

Duela urte gutxi, 5 urte nituenean, gaur bezalako egun batean, etxeko pasillotik nindoan toda happy ta bapatean super amona maria famota etorri ta esan zidan: Zorionak, zure ahizpa jaio da…. con esa finura que la caracterizaba…. ta jun zen y me dejó allí plantada!!!

Nere ahizpa…… bale… guay….. ta orain zer? zertarako balio du? pozik egon behar dut? zein dator gure etxera? ta zer gertatuko da? tremendas dudas existenciales…..

Egun gutxi barru etxera ekarri zuten…. Primera impresion (la más importante, la que no se olvida): un bicho rojo que no paraba de llorar….! ene… pos vaya! hori tokatu zaigu?

Besotan hartu dezaket? Ez, zuk ez! bazpadare….. Zerba? hautsi daiteke? (un poco rompetechos ya era…. pero tanto…). Justo justo behin argazki bat egiteko utzi zidaten….. ta hori beldurra….. erortzen bazait me va a caer una buena bronka…..!

Jende pila etorri zen ta opari pila ekarri zituzten…. Denak beretzat! ta la frase de aquella epoca: zuk ez ukitu! hautsiko dituzu! (jopetas, pues si que era rompetetxos…)…

enfin…. haunditzen jun zen….. hasieran negar pila egiten zuen hori gero ikusi omen zuen ez zela hainbesterako ta neska alaia ta xalada bihurtu zen, la enana de las narices… Hori bai, menudo koñazo….. leku guztitara nere atzetik, ke pesada! que ya tengo una sombra! no me hacen falta dos… denbora guztian kejatzen….. Esti! hau ez! Esti! itxoin! Esti! zer ari zera egiten? Jolin con la enana….  ta gainera me lo rompia todo! pero planeé mi dura venganza….. bakarrik nengoen momento batean, con premeditacion y alevosia…. bere muñeka bati hanka hautsi nion!!!!! y va, y me pillan…. hori bronka…… mi gran defensa: berak beti hausten ditu neriak! nik hau bakarrik! no sirvió de nada…. zigortua….

Gauetan ere imposible dormir….. Menuda txapas….. Esti! Zaude lotann!  20 aldiz!  …. no habia manera oye…. me hacia la dormida..., nada, hogeigarrenean erantzuna zen: BAAAIIIIII! pesada! Total, lo hartzen zuenean, ametsetan hitzegiten zuen!!!!…. diosssss….. gero se extrañan de que me cueste dormir… no te jode….


15 urte nituela, lagunekin juerga egitera irten nahi, gurasoekin bronka uzten ez zidatelako ta la enana atzetik: zertarako atera nahi duzu? hemen ondo gaude…..jo! te meto una!…… kontatuko didazu zuk 15 dituzunean…… Ta 15 urte bete zituenean, ningun problema…. le llevaban donde hiciera falta… mekatxis!!! incluso jun zen de kanping 7 mutilekin y les llevó aitak en coche!!!! txupate esa! ke vida mas cruel…..

Ta gero para rematar, se puso a cantar…. Ni beti nere musikarekin, barrikada, kortatu, su ta gar…. y la otra: Whitney Houston, Maria Carey, Celine…. no faltaba ninguna….. y lo mejor: la enana haciendo los coros!!!!! pero ahí no queda la cosa: va y se empieza a grabar ella misma! enfin…. llegó un momento que no sabias quien estaba cantando en esa habitación, Whitney, Maria o Agurtzane, alias La Enana….

Encima era la guapa, la xalada, la que canta bien…… Y Esti? esa es la tímida que agacha la cabeza para que no le vean cuando hay mas gente  y mejor que no cante si quieres mantener tus oídos sanos….. Esti sólo hace fotos y más fotos y mas fotos…. y farras… menuda parrandera! a quien habrá salido……


Aitortu behar dut, que, a pesar de todo, es la mejor hermana que me podía haber tocado….. Ez gara inoiz haserretu, edozertarako beti dago hor, a una llamada o mensaje….. (por suerte, dejó de ser mi sombra hace mucho…). Es capaz de hacerte reír como la que más o de decirte que te equivocas, sutilmente para que no duela pero dejándolo claro….. Lagun ona, pertsona ona, guapa, simpatiza, alaia, graciosa, lista…. lo tiene todo!

Eso si, badago gauza bat ke no le voy a perdonar en la vida….: ni baino lehenago ezkondu da!!!! ta gainera kon un txiko majo….. enfin…. Kuñau! te vigilo de cerca…. al lorito con lo que haces…. 

muxu bana bikote!